Blog - Kategorie przepisów
Blog wpisy
Herbata na odchudzanie? Czy herbaty mogą nam pomóc zrzucić wagę?

Niektórzy pozostają sceptyczni, a inni są zachwyceni, gdy słyszą o tym, że istnieje coś takiego jak herbata na odchudzanie. Jeśli marzymy o zgubieniu kilku kilogramów bez większego wysiłku, warto spróbować tej metody. Picie herbaty nie tylko wspiera metabolizm, ale ma także dobroczynny wpływ na działanie całego organizmu.

Jak jeść tofu? – najciekawsze przepisy tofu

Coraz więcej osób odchodzi od jedzenia mięsa lub ogranicza jego spożycie. Brak białka może nieść za sobą negatywne konsekwencje. Aby ich uniknąć, trzeba szukać zastępczego, roślinnego, źródła białka, które dostarczy cennych aminokwasów. Jednym z podstawowych produktów, po które sięgają wegetarianie, jest tofu. Dlaczego?

Ocet jabłkowy na odchudzanie – czy może być skuteczny?

Każdy marzy o pięknej sylwetce, a co za tym idzie, wciąż poszukuje się nowych metod na odchudzanie. Równocześnie kładzie się nacisk na to, by minimalizować ilość syntetycznych składników w diecie. Szuka się więc inspiracji w naturze, a jednym z produktów, na który zwraca się uwagę, jest ocet jabłkowy.

Opinie
Kasza bulgur 0
Kasza bulgur

Jeśli zastanawialiście się kiedyś co to jest i z czym jeść kaszę bulgur to poniżej publikujemy prosty przepis.

Kasza bulgur uzyskiwana jest z odpowiednio przerobionych ziaren pszenicy durum. Wraz z ryżem stanowi podstawowy składnik diety mieszkańców Bliskiego Wschodu. Obok innych kasz pszenicznych (kus kus i manna) wyróżnia się swoimi właściwościami i wartościami odżywczymi. Między innymi: * zawiera dużo potasu, wapnia, magnezu i sodu, * jest bogata w błonnik dzięki czemu obniża poziom złego cholesterolu, * dzięki dużej zawartości żelaza i kwasu foliowego jest pomocna w leczeniu anemii, zapobiega niedokrwistości, * jest bogata w witaminy z grupy B oraz magnez dzięki czemu usprawnia funkcjonowanie układu nerwowego (polecana dla osób żyjących w stresie i ciągłym napięciu). Jedz bulgur na zdrowie.

SKŁADNIKI:

PRZYGOTOWANIE:

Cebulę pokroić w drobną kostkę i przesmażyć na 1 łyżce oleju kokosowego . Gdy będzie już szklista dodać passatę pomidorową, kaszę bulgur i podlać wodą. Gotować tak długo, aż kasza wchłonie cały płyn. Od czasu do czasu całość wymieszać. Następnie dodać natkę pietruszki oraz pokrojone pomidorki. Doprawić solą i pieprzem do smaku, polać oliwą i dokładnie wymieszać . Odstawić pod przykryciem na około 30 minut.

 

Tak przygotowany bulgur można wykorzystać jako nadzienie do faszerowanych warzyw np.: papryki lub cukinii, dodatek do mięsa lub samodzielne danie.

Smacznego!

Komentarze do wpisu (0)

Submit
Waluty
Menu Szukaj więcej więcej

583-552-536 Facebook Instagram

    • Zakręcony Słoik
    • Twoja opinia jest dla nas ważna

    • Facebook Instagram 583-552-536
    • Zapisz się do newslettera
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl