Blog - Kategorie przepisów
Blog wpisy
Herbata na odchudzanie? Czy herbaty mogą nam pomóc zrzucić wagę?

Niektórzy pozostają sceptyczni, a inni są zachwyceni, gdy słyszą o tym, że istnieje coś takiego jak herbata na odchudzanie. Jeśli marzymy o zgubieniu kilku kilogramów bez większego wysiłku, warto spróbować tej metody. Picie herbaty nie tylko wspiera metabolizm, ale ma także dobroczynny wpływ na działanie całego organizmu.

Jak jeść tofu? – najciekawsze przepisy tofu

Coraz więcej osób odchodzi od jedzenia mięsa lub ogranicza jego spożycie. Brak białka może nieść za sobą negatywne konsekwencje. Aby ich uniknąć, trzeba szukać zastępczego, roślinnego, źródła białka, które dostarczy cennych aminokwasów. Jednym z podstawowych produktów, po które sięgają wegetarianie, jest tofu. Dlaczego?

Ocet jabłkowy na odchudzanie – czy może być skuteczny?

Każdy marzy o pięknej sylwetce, a co za tym idzie, wciąż poszukuje się nowych metod na odchudzanie. Równocześnie kładzie się nacisk na to, by minimalizować ilość syntetycznych składników w diecie. Szuka się więc inspiracji w naturze, a jednym z produktów, na który zwraca się uwagę, jest ocet jabłkowy.

Opinie
Owsianka 0
Owsianka

Pełne śniadanie

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Zgodnie z przysłowiem chińskim: „Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj wrogowi”, śniadanie powinno być obfite i treściwe. Daje nam energię na cały dzień i nie powinniśmy go pomijać.

Od kilku już lat, codziennie przygotowuję na śniadanie owsiankę. Czy mi się nie nudzi? Nie!!! Po pierwsze na rynku jest szeroki wybór wszelkich płatków: owsiane, jęczmienne, gryczane, jaglane, żytnie, quinoa, z samopszy. Możemy je dowolnie mieszać. Po drugie, w zależności od pory roku, możemy dodać do naszej owsianki owoce świeże, suszone, konfitury, orzechy, nasiona (np. pestki dyni, słonecznika, nasiona chia, sezam, siemię lniane). Wariantów jest dużo. Wszystko zależy od naszych pomysłów i tego co mamy w lodówce.

Dzisiaj chciałam zaproponować Wam trochę inny sposób przyrządzania owsianki. Nie myślcie, że takie śniadanie jest czasochłonne. W trakcie przygotowywania owsianki, przygotowuję również śniadanie dla dzieci i drugie śniadanie do szkoły i przedszkola.

 

SKŁADNIKI:

 

PRZYGOTOWANIE:

W suchym garnuszku, na małej mocy płyty podgrzewamy płatki owsiane wraz z przyprawami, od czasu do czasu mieszając. Gdy, pod wpływem ciepła, z przypraw zacznie się uwalniać aromat, a płatki lekko rumienić wlewamy do płatków mleko (krowie lub roślinne). Zmniejszamy moc płyty na minimum. Wkrawamy do owsianki banana oraz dodajemy płatki quinoa. Po około 2-3 minutach możemy wyłączyć płytę grzewczą. Dodajemy do owsianki oliwę i po wymieszaniu możemy ją przełożyć do miseczek. Dodajemy świeże owoce i posypujemy nasionami. Zdrowe śniadanie gotowe!

 

Smacznego!

Komentarze do wpisu (0)

Submit
Waluty
Menu Szukaj więcej więcej

583-552-536 Facebook Instagram

    • Zakręcony Słoik
    • Twoja opinia jest dla nas ważna

    • Facebook Instagram 583-552-536
    • Zapisz się do newslettera
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl