do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Artykuły bloga zawierają także linki do produktów w sklepie. Na skutek aktualizacji/zmiany asortymentu, mogą one przestać kierować do wskazywanych produktów. Staramy się aktualizować linki ale nie zawsze możemy to zrobić na czas. W takim wypadku, prosimy się nie zrażać i skorzystać z wyszukiwarki produktów.

Chmura tagów
Kategorie wpisów
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Zapisz się na newsletter! Nowości, promocje? :-)

Otrzymasz 100 pkt. - będziesz bliżej stałych rabatów!

 

Nie będziemy spamować, postępujemy zgodnie z polityką prywatności

Opinie Google

Zobacz opinie i napisz co o nas sądzisz.

Statystyki
Products stats:
1968
Categories stats:
183
New products stats:
18
On sale stats:
0

Sałatka z kaszą jaglaną i fasolką szparagową

0

Parę słów o samej kaszy…

Kasza jaglana należy do jednej z najzdrowszych kasz – wiki. Zawiera witaminy z grupy B, żelazo oraz miedź. Spożywanie kaszy jaglanej poprawi kondycję naszych paznokci, włosów i skóry z uwagi na dużą zawartość krzemionki.

Poza tym jest lekkostrawna i poprawia przemianę materii. Wpływa na pamięć i koncentrację oraz obniża poziom złego cholesterolu. Nie zawiera glutenu i odkwasza organizm.

Poniżej przedstawiam przepis na pyszna sałatkę z kaszą jaglaną w roli głównej. Przepis pochodzi z bloga Kwestia Smaku. Sezon na szparagi niestety minął, w związku z tym zastąpiłam je fasolką szparagową.

Składniki:

Przygotowanie:

Aby kasza nie była gorzka warto kupić kaszę lepszej jakości w sklepie ekologicznym.
Ja zawsze prażę ją chwilę w garnuszku, bez dodatku oleju. Trwa to kilka minut, do czasu aż ziarenka się rozgrzeją. Należy pilnować, by kasza się nie przypaliła.
Następnie zalewam kaszę lekko osoloną wodą i gotuję ją pod przykryciem około 10-12 minut. Tak przygotowana kasza jest sypka i swietnie nadaje się do sałatki.
W drugim garnuszku gotuje fasolkę szparagową (pamiętajmy o obcięciu obu końców fasolki). 9 minut w zupełności jej wystarczy. Warzywa półtwarde zachowują więcej witamin i lepiej smakują.
Gdy kasza i fasolka się gotuje kroimy suszone pomidory oraz fetę. Siekamy szczypiorek i miętę.
Na koniec mieszamy wszystkie składniki i sałatka jest gotowa. Nie wymaga właściwie dodatku soli z uwagi na fetę.
 

Smacznego!

Komentarze do wpisu (0)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl