Pytania

Ładuję...

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • OBECNIE BRAK NA STANIE – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: lub telefonicznie: +48534950365
  • Wyświetlona wartość poniżej 5 szt. – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • 5 szt. – mamy przynajmniej kilka egzemplarzy
  • Powyżej 5 szt. – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Jeżeli chcesz kupić więcej niż mamy na stanie, sklep poinformuje Ciebie o różnicy pomiędzy ilością produktu w zamówieniu, a ilością aktualnie dostępną na stanie w magazynie. Jeżeli zdecydujesz się na zakup, możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt ale aktualizacja zamówienia wydłuży się o min. 3 dni. W przypadku wątpliwości, skontaktuj się z nami poprzez email: lub telefonicznie: +48534950365

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Zamówienia realizujemy przeważnie w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów (w przypadku zamówienia ponad stan danego produktu), czasu złożenia zamówienia i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Z reguły, zamówienia złożone do godz. 12:00, zostaną przygotowane do wysłania tego samego dnia. Wyjątkiem może być duża ilość złożonych tego samego dnia zamówień. W takim wypadku, przygotowanie oraz wysyłka nastąpią w przeciągu zwyczajowych 24h roboczych.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomaty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od ok. 8,60 zł. do kilkunastu złotych dla przesyłek na terenie Polski oraz 80 zł i powyżej dla przesyłek na terenie Unii Europejskiej.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line, karty płatnicze, Blik i Paypal),
  • płatność gotówką.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Odbiór osobisty nie jest dostępny.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać na stronie koszyka, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest lista życzeń?

 

Lista życzeń to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz lub planujesz późniejszy zakup. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do listy. Produkty tam dodane są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu znajdziesz na liście wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z listy życzeń.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT możesz także dodatkowo umieścić w polu "Komentarz do zamówienia". Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, odznacz w formularzu, w sekcji "Adres rozliczeniowy" opcję "Mój adres rozliczeniowy oraz adres dostawy są takie same" i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki lub przygotowania Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu - tylko dla płatności za pobraniem, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48534950365, potwierdzając wiadomością e-mail na .

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48534950365, potwierdzając wiadomością e-mail na .

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję/termin ważności?

 

Ze względu na rodzaj sprzedawanych produktów - zdrowe artykuły spożywcze, charakteryzują się one określonym terminem zdatności do spożycia. Informacje o terminie zdatności znajdziesz na etykiecie produktu. Dokładamy wszelkich starań aby sprzedawane produkty nie były przeterminowane. Takie produkty są wycofywane ze sprzedaży. W rzadkim, ale możliwym przypadku wysłania przeterminowanego towaru jest ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie aby reklamacja została uznana. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy zrobienie zdjęcia przesyłki i odmówienie jej przyjęcia, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48534950365 lub mailowo: .

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Co to jest? Zaznacz "Zapamiętaj mnie", aby mieć dostęp do swojego koszyka na tym komputerze bez potrzeby logowania.